Пропонуємо в скарбничку класному керівникові
Використайте в своїй практиці та на батьківських сборах
Класні керівники об’єднанні у методичне об’єднання, що здійснює річне планування виховної роботи у класних колективах, координацію зайнятості учнів у позаурочний час, а також координацію дій гімназії і батьківської громадськості у навчально - виховному процесі.
У методичному обєднанні класних керівників гімназії працюють 24 вчителя:
1-4 класи – 8 класних керівників
5-7 класи – 8 класних керівників
8-11 класи – 8 класних керівників.
Склад кафедри класних
керівників
№
|
ПІБ класних керівників
|
Освіта
|
Категорія
|
Пед. стаж
|
1
|
Левенок Жана Андріївна
|
Вища
|
Вища, вч. методист
|
39
|
2
|
Усеїнова Наталя Борисівна
|
вища
|
Вища, ст..вчитель
|
30
|
3
|
Кочерга Ірина Анатоліївна
|
вища
|
20
|
|
4
|
Окружна Тетяна Олександрівна
|
вища
|
спеціаліст
|
9
|
5
|
Камінська Олена Григорівна
|
вища
|
Вища, вч. методист
|
20
|
6
|
Плаксина Галина Василівна
|
вища
|
Вища, вч. методист
|
31
|
7
|
Пачіна Марина Ігорівна
|
вища
|
ІІ категорія
|
12
|
8
|
Виниченко Людмила Павлівна
|
вища
|
Вища, вч. методист
|
39
|
9
|
Єгорова Зоя Федорівна
|
Вища
|
Вища, ст. вчитель
|
16
|
10
|
Стоянов Іван Панасович
|
Вища
|
Вища, ст.. вчитель
|
19
|
11
|
Меснянко Наталя Михайлівна
|
Вища
|
І категорія
|
11
|
12
|
Нікітін Сергій Анатолійович
|
вища
|
ІІ категорія
|
6
|
13
|
Чалий Михайло Володимирович
|
Вища
|
вища
|
10
|
14
|
Федотова Тетяна Леонідівна
|
Вища
|
спеціаліст
|
20
|
15
|
Малюга Ганна Миколаївна
|
Вища
|
ІІ категорія
|
7
|
16
|
Голуб Марина Василівна
|
Вища
|
Вища, вч. методист
|
30
|
«Від участі до перемоги»
Критерії оцінювання та порядок розрахунку рейтингу класу.
Критерії оцінювання
|
Бали
|
1. Академічний рівень. Успішність
|
|
Рейтинг класів за рівнем
навчальних досягнень за семестр
|
Якісний показник класу
|
Призові місця на олімпіадах
|
1 місце – 5
2 місце -4
3 місце 3
Обласні олімпіади:
1 місце -10
2 місце – 9
3 місце -8
Всеукраїнські олімпіади:
1 місце – 20
2 місце – 15
3 місце - 10
|
2.
Творчо-соціальний
рівень. Участь класу у загально гімназійних заходах.
|
|
Захід класу в межах свого
проекту та за ініціативою класу
|
Загально гімназійний – 10
Міський – 15
|
Участь в інтелектуальних
іграх:
-
Участь команді в
гімназійному марафоні;
-
Участь команди в
загальноміських змаганнях;
-
Участь команд в
традиційних конкурсних програмах.
|
1-5
По 2 бали за
учасника на семестр, за рішенням журі
|
Участь у
спортивних змаганнях
|
|
Участь класу у гімназійних
спортивних змаганнях
|
Перемога – 5
Нічия – 3
Поразка - 2
|
Участь команди в міських та
обласних спортивних змаганнях
|
По 2 бали за
учасника за перемогу, за участь по – 1 балу
|
Участь класу в
позашкільних заходах
|
|
Екскурсії
Відвідування театру
Кінотеатру
Ініціатива класу
Клуб вихідного дня
|
По місту – 3, по області-5,
по Україні -7
-5
-3
-5
-5
|
Робота
прес-служби та редколегії класу
|
|
Плакати, стіннівки
Малюнки
Листівки до свят
Блог класу
|
-3
-2
- 1
2-5
|
Обдаровані діти
|
|
Спортивні досягнення учнів (призові місця)
|
По місту – 1
По області – 2
По Україні -3
|
Участь у учнів у міських, обласних та Всеукраїнських
конкурсах
|
Всеукраїнський -5
Обласний -4
Міський -1
|
Морально-етичний
рівень. Благодійні акції.
|
|
«Тепло наших сердець» Благодійний марафони до дня
Святого Миколая дітей шкіл-інтернатів, «Ветеран поруч», «Подаруй книгу
гімназійної бібліотеки», «Збирання макулатури»
|
1-5
|
Чорні мітки
|
|
Порушення «Кодексу гідності гімназиста»
Запізнення до школи
Порушення вимог до шкільної форми
|
Мінус 1-3
Мінус 0,5 за
кожного учня
Мінус 0,5 за
кожне порушення
|
Циклограма внутрішкільного контролю за організацією виховної роботи
Березень
Категорія
|
Зміст контролю
|
Форма контролю
|
Форма
узагальнення
|
Виконавець
|
Класні керівники
1-11 класів
|
Об’єкт: години спілкування
Мета: ознайомлення з проведенням годин спілкування
згідно з планами класів
|
Відвідування
годин спілкування
|
Довідка
|
Заступник
директора з ВР
|
Класні керівник
5-11 класів
|
Об’єкт:робота з профілактики правопорушень серед учнів,
які стоять на внутрішкільному контролі
Мета: перевірити якість індивідуальної роботи з дітьми,
які стоять на внутрішкільному контролі.
|
Аналіз роботи
класних керівників щодо учнів групи ризику. Співбесіди з учнями.
|
Довідка. Виступ
на нараді при директорі
|
Заступник
директора з ВР
|
Оргкомітет з
підготовки педради
|
Об’єкт:робота з проведення педради
Мета: аналіз участі класних керівників у підготовці та
проведенні педради
|
Аналіз роботи
класних керівників щодо участі в педраді
|
Довідка. Виступ
на нараді при директорі.
|
Заступник
директора з ВР
|
Класні керівники
1-11 класів, керівників гуртків та спортивних секцій
|
Об’єкт: підготовка до весняних канікул
Мета: перевірити доцільність спланованих на канікули
заходів та їхню відповідність віку учнів та особливостям дитячого колективу
|
Аналіз планування
канікул
|
Загально-
гімназійний
план канікул.
Наказ по гімназії
|
Заступник
директора з ВР
|
Класні керівники
11х класів
|
Об’єкт: щоденники учнів
Мета: перевірити дотримання учнями та вчителями вимог
щодо ведення щоденників
|
Перевірка щоденників
|
Довідка
|
Заступник
директора з ВР
|
Циклограма внутрішкільного контролю за організацією виховної роботи
Квітень
Категорія
|
Зміст контролю
|
Форми контролю
|
Форма
узагальнення
|
Виконавець
|
Класні кнрівники
1-11 класів, керівники клубів
|
Об’єкт: організація канікул
Мета: перевірити, наскільки
проведені заходи відповідали планам класів та клубів на канікулах,визначити
їх ефективність
|
Відвідуван.
заходів, клубів. Співбесіди з учнями.
|
Довідка
|
Заступник
директора з ВР
|
Класні керівник
6х класів
|
Об’єкт: годин спілкування
Мета: ознайомитися з
проведенням класних годин згідно з проблемною темою класного керівника
|
Відвідуван. годин
спілкування
|
Довідка
|
Заступник
директора з ВР
|
Класні керівники
1-11 класів. Члени учнівського парламенту
|
Об’єкт: робота щодо розвитку
учнівського самоврядування класів та гімназії
Мета:ознайомитися з різними
формами організації учнівського самоврядування у класних колективах
|
Аналіз участі
класів в рейтингов. заходах
|
Виступ на нараді
при директорі
|
Заступник
директора з ВР
|
Немає коментарів:
Дописати коментар